joi, 7 iulie 2011

Review:Creioane Ada?


Acestea sunt cateva swatch-uri ale catorva creioane Ada:)Ce pot sa spun este ca nu ma asteptam sa fiu asa multumita de ele avand in vedere ca sunt asa ieftine!Dureaza toata ziua pe pleoapa si aluneca foarte usor pe aceasta.Bineinteles ca exista si exceptii cum ar fi culoare nr 1.Nu-mi place deloc!Are o consistenta ciudata (stiu ca suna fff ciudat,dar consistenta este oarecum..."gumoasa"?:)) ) si nu prea este pigmentata:(Pacat de culoare.Nu prea merge folosita la ochi asa ca o folosesc ca liplier dupa ce aplic un balsam de buze pentru ca altfel nu obtin nicio culoare.Oricum,la pretul acesta nu ma asteptam sa nu aiba niciun defect.Un alt lucru care nu imi place la ele este faptul ca sunt destul de mici si se termina repede:(
Concluzia este ca sunt faine,iar unele sunt ffff bune chiar comparabile cu unele de marca,dar altele nu merita nici macar 1 leu (cam cu atat am cumparat eu/bucata).
Sper ca v-am ajutat cat de putin...:)
Pentru alte intrebari...comentati!:))


Kisses<3:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu