vineri, 15 iulie 2011

Mini Summer-Haul

Mi-am cumparat cateva chestii de care aveam nevoie mai ales pentru ca in curand plec la mare in tabara:X<3
Nu mi-am luat multe lucruri insa sunt foarte multumita cu calitatea produselor:)AM devenit DOVE addict:))Produsele lor mi se par geniale si, cum probabil stiti de pe youtube...o alta marca de la care mereu iau produse este Nivea<3


DA!Stiu ca mai am un deodorant Dove pe care inca nu l-am consumat insa nu m-am putut abtine...ok?sunt ff bune si imi trebuia unul nou noutz pentru tabara:P
Bineinteles,sapunul meu preferat nu putea lipsi si m-am decis sa-mi cumpar si un sampon de la aceeasi firma:)si...IMPORTANT!Cuvintele acestea de lauda sunt ALE MELE!Nu sunt platita sau ceva de genu de vreo firma..imi spun REALA si SINCERA impresie despre aceste produse;)

Ok..in final...niste servetele demachiante pentru in tabara  am gandit ca sunt mai bune,mai ales ca pot economisi timp cand ma demachiez si spatiu in bagaj si un spray de tantari ma va feri de muscaturile neplacute ale tantarilor:P


SI CEL MAI IMPORTANT:Protectia solara spf 30 Protect&Bronzee avand in vedere ca suntem (eu o sa fiu) la MAREE:X:X:X:))




Va multumesc pentru ca ati trecut pe aici!Daca vreti vreun Review...nu trebuie decat sa cereti insa il voi face cel putin intr-o saptamana pentru ca abia am achizitionat produsele si trebuie sa imi dau seama mai bine cum sunt avand in vedere ca nu le-am mai folosit inainte:)

Va pup:*:*

2 comentarii:

  1. hey eu am incercat servetelele demachiante de la cleanic si nu sunt bune de loc pisca ft tare irita fata si nu demachiaza aproape deloc.cel putin pt pielea mea.as vrea sa imi spui si tu parerea ta dupa ce le folosesti:)si distractie placuta la mare:*a si sa mai faci videouri pe youtube:(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea O sa-ti spun parerea mea...deocamdata nu le-am folosit decat o data..nu mi irita si nu-mi pisca fata insa nu demachiaza ff bine:(Cred ca pana la urma o sa-mi iau lapte demachiant la mine:)
    Mersi:* O sa mai fac video-uri dar deocamdfata chiar nu mai am timp...probabil urmatorul video o sa fie unul filmat la mare:X
    pup:*

    RăspundețiȘtergere