duminică, 3 iulie 2011

Favoritele lunii Iunie

Poate fi putin tarziu insa chiar am vrut sa fac acest post,avand cateva noi favorite pe care le-am descoperit luna aceasta.Daca vreti vreun review pe baza unuia din produsele pe care vi le voi arata doar anuntati-ma!;)


1.Balsamul de buze colorat de la LipSmacker.Nu se poate gasi in Romania din pacate...il ador!!!Mirosul si culoarea te fac sa il mananci iar dupa ce il aplici iti lasa si putin sclipici si o tenta roz pe buze ceea ce e super,iar sclipiciul nu il poti simti decat daca aplici prea mult produs:)


2.Rimelul de la Avon,SuperShock.Sincera sa fiu nu l-am prea folosit pana luna aceasta:))A stat singur impreuna cu celelalte rimeluri "de firma" pentru ca aveam impresia ca nu imi placea.Am hotarat ca este si timpul lui si,ce sa crezi,imi place!

3.Deodorantul de la Dove cu castraveti.L-am pomenit in ultimul meu haul pe Yt.Oficial?PREFERATUL MEU!<3

4.Oja Gabrini in nuanta 334.Stiu ca vara ar fi normal sa port nuante mai deschise pe unghii insa chiar imi place culoarea asta(sunt eu mai ciudata:)) )  si avand in vedere ca au fost si cateva zile ploioase...am scuza:)):P


5.Aceste doua creioane le folosesc in fiecare zi!Nu credeam vreodata ca o sa imi placa asa mult un produs asa ieftin:)


6.Laptele Doina.Mi-am propus sa folosesc din ce in ce mai putine produse faciale si majoritatea sa fie naturale,asa ca laptele Doina,nu numai ca demachiaza foarte bine,dar si hidrateaza pielea astfel incat am renuntat (cel putin pentru o perioada) la crema hidratanta:)


7.Colier Pinkberry!Daca nu stiti,Evelincutza impreuna ku Naturesknockout de pe youtube aui facut 2 giveaway-uri pe baza lansarii liniei de bijuterii lucrate manual de Evelincutza (Evelina).Eu am castigat giveaway-ul din partea youtuberitzelor Naturesknockout si acesta este unul din colierele castigate:)L-am purtat ffffff des luna ce a trecut:)


8.My name is Earl:)).Ahhh!Ador serialul asta:))

4 comentarii:

  1. super favorite si astept cu nerabdare mai multe videouri pe youtube de la tine:)daca poti sa faci un updated everyday routine:)ar fii superr:*pupici de la cluj:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac favoritele tale poate faci un review la laptele acela demachiant de la Doina.
    Pupici!!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa si este bun deodorantul de la Dove? Vreau si eu sa mi-l cumpar si sa nu mi-l iau degeaba..

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea O sa fac un updated everyday routine..s-ar putea sa-l vezi chiar saptamana asta...multumesc ca mi-ai amintit deoarece chiar am o rutina noua de machiaj;):*


    @Radhika2878 Nu stiu daca tie o sa-ti placa la fel de mult ca mie (ma refer la deodorant) insa dupa cum am zis este preferatul meu si acum din deodorante Dove nu o sa ies!:))Am ajuns la concluzia ca sunt chiar cele mai bune;)pup:*

    RăspundețiȘtergere